fredag 12 oktober 2012

Bloggar flitigt, nja! Men jag har haft fullt upp med min nya mobil ;) Nejdå, men det är sant, jag har övergivit min älskade lucktelefon och köpt en smartphone. Bilderna i senaste inlägget kom från den och därav finns ej heller text till dem eftersom jag tyckte det gick för segt att blogga från telefonen helt enkelt.
   Så min summering kommer här. Har som ni ser på bilderna farit o flängt igen. Stockholm- hojåkning med korvgrillning, Simon håller till min glädje på med mc-kort och nästa sommar ska han övningsköra med mig. Tanken är väl även att jag ska söka sommarjobb just i Sthlm, spännande och tillfälligt (Ja, ja man brukar säga att man inte kan bestämma med JAG VET att jag inte vill bosätta mig i Sthlm)... Varit hemma i Uppsälje, mammas hemgjorda nyponsoppa <3 avslutades="avslutades" br="br" d="d" det="det" extra="extra" g="g" i="i" lilla="lilla" lingonplock="lingonplock" lingonsylskok="lingonsylskok" med="med" mycket="mycket" och="och" r="r" s="s" som="som" svamp="svamp" vle.="vle."> 
Framöver och Amsterdam nästa helg!! Sedan så bokades en till resa i veckan, jag och Simon Spanien/Gran canaria 1 nov! En vecka och VÄRME!

En uppdatering var detta av vad som varit och komma skall.

Några visdomsord idag, hmm?...  Sluta att röka! Eller börja aldrig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar