torsdag 16 juni 2011

Glädjerus

It´s over! Man börjar redan räkna dagarna tills nästa år! Sweden rock 2011! Finns inte ord. Den har tagit ut sin rätt nu och förkylningen slog till tisdag natt!... Bilderna nedan kommer i lite oordning men men :)!


Han spelade inte på SWR men igår onsdag var han här i Oslo, mannen, och vilken man sen?! Oh my god! Vilken energi och de körde så gott som allt man ville höra!! Mest gammalt så ingen blev nöjdare än jag! Jo Emma såklart, hon lös av glädje vid min sida!


Innan vi for tillbaka till Oslo rövade jag med Sara Melander hem till Dalarna, vi hann få ut mycket på ett dygn. Mc till Glatjärn för ett dopp, Amazon till Selins för pizza!


Ljuvligt!







Hon och jag hade en suverän festival och är ett fantastiskt bra team ;)!


Buckcherry var grymma!


Brasse glassar i solen men "äppelpaj"!


Till DIG Stina, Duff!
(Gun´s basist en gång i tiden, nu med hans egna band)


Jasså?!


Jag och mitt organiserade tält, det blir vad man gör det till ;)!


Stranden första dagen! Brorson och Sara badar!


Ja vi fick regn i år också, himlen öppnade sig under Hardcore superstar! Men annars hade vi fina dagar!


Hardcore superstar levererade


Ozzy avslutade! Gammal och söt gick han och smålog hela tiden!


I slutet började griseriet att visa sig hehe!

1 kommentar:

  1. Åh spelade Duff!!? Härligt! Får jag kopiera bilden från dig och lägga på min sida??

    SvaraRadera