söndag 5 juni 2011

FALUN jag gillar dig!

NU är jag färdigduschad och "packad" och pirret i magen känns BRA! Laddad trots en 2 dagars i Falun! Imorgon bitti 05.45 tar jag mig mot Borlänge och vidare. Vi hörs efter en vecka i Sölvesborg och Sweden rock! ;) Bilder och min faluhelg följer:


Bland det bästa under helgen, kusin Ailie åkte med mig till Falun för hon och hennes väninna skulle på Rock stad!

Rix fm och träffade en drös kullör som jag tycker om!


Mitt allt också såklart, syrran!


Dalarna! det är grejer det :)!


Här skall göras drinkar! Mjölk, likör 43, färska jordgubbar och is!


Drink drank drunk



Mina fina vän Erkz, vi hängde i fönstret och tog igen lite tid!



Bakis-söndagen och fika hos Catrin, Alex och Alicia! Glassar med bakelser i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar