tisdag 18 september 2012


Dessa lokala radiostationer, någon som uppskattar musik sitter till kvällarna och bjuder på blandade gamla godingar. Sitter här och trivsamt har det i bakgrunden, det där med det oväntade uppskattas, att inte vet avad som kommer spelas härnäst. Det oväntade kan uppskattas i många former såklart. Det vet vi ju själva, när man får en present, till exempel. Vi borde bli bättre på att överraska kanske?! Tänk vilket härligt slags rus det kan skapa hos någon. På tal om oväntat så blev jag för en tid sedan besviken då jag upptäckte att Joshua Radin spelade i Stockholm utan min vetskap. Som tur är kom han igen! Igår var jag, Sofia och Kickan där och mös (myste).

Annelis katter heter Åke och Nicklas, jag bara älskar det, haha! 

Ananas, Lime, Kokos, Choklad...


1 kommentar:

  1. Åh du har så rätt min vän! Att bli överaskad är helt fantastiskt och det är lika fantastiskt att överaska någon, Varför gör man inte det oftare?
    Puss/ Malin

    SvaraRadera