tisdag 4 september 2012

Hej på er "Emmyföljare" och ledsen för att uppdateringsförmågan vara nollställd sista tiden av sommaren. Och nu är det höst! Vi är inne i september... Dags att tända ljus och raggsockor på, ganska mysigt det med.  Skolan är i full gång, dagarna känns bra, människan är i behov av rutiner, eller i alla fall vi som inte vet något annat och har "chans" till ett vardagligt liv... Må väl! 

Sista festivalen för året, vi drog på "Skogsröjet" med band som LA guns, Ted Poley (Danger dangers sångare) Michael Monroe, Sister, Sator, Hardcore Superstar..! Kusin Ailie var även där ;)!


Pannkaksbollar, dansk delikatess! Fyll dem med vad du vill!

Min och Simons semester började i VANSBRO! Stina kom på korvgrillning!


Vi åkte till min sommarsruga, fiske, bad och så täljde vi smörknivar!

Gräddar plättar!

Soppa till det!

Nere vid älven i Uppsälje


Så var vi iväg igen, mot Oslo men stannade en natt vi d"lekvattnet". Tält och fortsättning på våra smörknivar...

Stormköket skulle med, det var ett måste från min sida eftersom jag nostalgiskt ville uppleva ett minne från barnsben då vi var ute med mamma o pappa och campade och lagade just- makaroner och korv i ett stormkök :)! (vegkorv såklart nurå)

Oslo Devilles!

Vi hälsade på min fina vän!

Blev bjudna på söndagsfrukost hos Sara och Richard! Nygifta :)!

Sommaren och vad hör till? Glassdrinkar såklart!

Jag och Simon plockade blåbär och bakade paj!

TACK Rackarn! Han hittade en gammal affisch! Mmm!


Gävlehelg!

Ensam men man går inte bet! Du kan om du vill ;)! Jag tog min massäck och ut i skogen för att leta lingon! Åj vad jag längtar efter hus, trädgård och dalaskog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar