tisdag 31 maj 2011

Solveig

Packat och klart!! Yes, Sweden rock och Falun nu kommer jag :)! Falu kalas/Rockstad i helgen, lägger upp en blogg på söndag då jag troligen är i mitt pirrigaste moment! Hehe!... Måndag morgon far vi neråt till Sölvesborg jag, Anders Brandser och Robin Brorson!

Till något helt annat av värde, för värdefullt är det/du, Solveig. Igår, måndag fick jag vägbeskrivning och min 25 års present väntade. Jag möts av cava och jordgubbar. Längre fram har hon dukat upp grill, mat, musik och mer cava. Bland det finaste jag varit med om. Det kändes i hjärtat eller känns i hjärtat fortfarande. TACK min vän!



Där stod hon :)!


Uppdukat!


God mat!


kärlek


Dessert


"DO MORE WISH LESS"

1 kommentar:

  1. Åh, ha så underbart på Sweden Rock! Vill också så det gör ont i hjärtat! Men men jag kan inte va med på allt!

    SvaraRadera