måndag 19 december 2011

Dom där lugna och sköna stunderna i jul! När de väl kommer så får jag ta vara på dem för har nu satt mig i en sådan sits att jobb (Carlings) och tentaplugg gäller! Kommer knappt hinna med att träffa mina bästa vänner slog det mig idag när Sofia hörde av sig och jag kollade schemat. Fullspäckat!...

Blandade bilder från "den senaste" tiden som mest tillbringats i Falun!








Emmy x två i...


garaget! (Haha, mamma, jag tänkte på dig och det som Kenneth sa om dig "du satt där i garaget och väntade på att pappa skulle bli klar")


NYA! Väldigt salta så en dipp rekommenderas, det neutraliserar lite!


Här vare julmys ja, innan mc-fest! För 2 helger sen dock! Men det var en kul kväll! Liftade gjorde vi också! Fattiga studenter! Oförglömligt - är det inte det vi ska jobba på?!


Fredagen och hos Frida samlades brudarna, Nikki tog sängen! se så liten!!!


Frida hade gjort gotländsk pannkaka! Himla gott, den är gjord på risgrynsgröt & saffran! Sist jag åt den var "på riktigt" på gotland :) härliga minnen! Men Frida, du lyckades lika bra!!!


Brödbaket! Nybakat, en nyöppnad ost och smöret smälter lite eftersom de fortfarande är varma! Men fan vad gott! tänk ;)!

1 kommentar:

  1. jag blir så glad när jag läser din blogg om alla bravader och sköj! påminner mig ännu en gång om hur mycket jag saknar dig och hur bra sommaren ska bli till nästa år! kärlek till dig!

    SvaraRadera