lördag 31 december 2011

En sista kväll på ett år. Och dålig uppdatering har det vart i det sista men datorn har inte varit en prio. I allt jobb, umgänge o plugg ser jag nu en lucka medan jag väntar på att Sanna ska bli klar o vi drar till Catrin och Alex (med familj) i Källviken för att fira in det kommande året. Min jul summeras i lite bilder:


Men vad äter en vegetarian på jul?! Ja ni ser själva, inte brist på mat! Mammas egna "quornköttbullar", körv, sås, ägg, morotslåda, hemgjord rödbetsallad och senap OSV. TACK MAMMA! Inte svälter jag ;)




Ris alá malta!




Haha vem sa något om Dressmanns kalsong reklam?! Hemma har vi liveshow ;)!


Några levande ljus i granen! FINT SOM FÖRR!


Tentaplugg, chirren och dirren underlättade! ;)


Juldagen i Falun!


Juldagen i Falun!


Juldagen i Falun!




Jag tänkte att jag skulle ha tagit kort på mina outfits nu i juletid för att inspirera men minnet hann inte med i min julrusch!


känslan av att komma hem. värme!


Hann med Erik!!!


Emma! och jag fick flaskpost!! :)


och mysfrukost hos Brandsers (Stina)!

LEV MED KÄRLEK! Gott nytt år, fuckers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar