torsdag 1 december 2011

FULL & DUM!

Jag håller med dig Stina. Det är alltid en tung känsla över att åka igen "hemifrån". Även denna gång, speciellt när jag blev sådär "mammig" som jag kan bli innan också. Men när jag väl kom till Borlänge och de sa Gävletågets perrong i högtalaren så log jag.

Tentapluggat hemma i Uppsälje och imorgon betar vi av en andra tenta. Var en skön "långledighet" i skogen. För har ju såklart inte bara pluggat. Det gör man aldrig. Träffat många kära ansikten om så bara i 45 minuter. Ibland behövs inte mycket!

Jag drar till Falun! Jag tycker om Falun! Så tentafesten blir där för min del!


Reflexväst är bra. Men surpuppan hatar att vara med på kort!


Middagsbjudning!




Beställde frukost hos farmor och farfar! "Vad vill du ha då?" - Välling (precis som förr)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar