onsdag 20 april 2011

49

Social vecka! Kan det vara årstiden/vädret ?!

Jag och Jens börjar bli bättre på att ses, antar det är för att det är finare väder för vi kom båda överens om att alla till mans blir sega under vinterhalvåret, man vill helst ligga under täcket och inte gå ut. Vi tog en tur till ruinerna (dom som Lars Winnerbäck sjunger om ja :)) och snackade av oss lite!

Sedan var det dags för mig och Sara att äntligen ses!! Så länge som försökt styra upp det! Sara och jag ska på Sweden rock ihop! (En ny bekantskap, vi föll direkt för varandra då vi hade ett stort gemensamt intresse, haha!) Eller hon är ju där nerifrån så vi möts upp där! Det var planeringsdags, vi började dagen i en park men solen försvann...

Idag, onsdag och Solveig kom hit på te! ÄNTLIGEN, jag har längtat efter henne! Hon skulle iväg och jobba kl 13.00, hennes nya jobb är fängelsevakt! Det är så intressant att höra om, jag är begeistrad!

Nu känns det som att träningen lossnat också! Jag och Emma tog en löprunda uppe i bergen och i morgon väntar en till sedan ledig påskhelg! Får se vad den ger!

GLAD PÅSK NI!
Ett låttips! Det var länge sedan, Jeff Buckley - I want someone badly!


Solen försvann så då gjorde även vi det, vi drog in och fortsatte peppa SWRF!

På grund av säkerthetsskäl så kan vi inte visa ansiktet ;)! Cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar