onsdag 27 april 2011

Allätare i denna musikvärld!

Det första jag vill säga är: JAG ÄLSKAR JOSHUA RADIN! Ett tips! You got what I need, från hans nya album (ett gott smakprov)! Det finns så otroligt mycket bra musik! Får nästan lite panikkänslor över att man missar så mycket! Men det man inte vet mår man inte dåligt av, kanske är något bra i detta fall?!
Jag SKA här i livet se Ray Lamontagne, Joshua Radin och Damien Rice! Vore kul att dra till USA och se dem, jag hittade detta (se nedan)!


Dra till Chicago kanske?!

David Gray (för er som inte vet kan ni kolla upp hans kändaste låt som varit med i många filmer, This years love) har jag faktiskt sett och han var väldigt bra, fint med ett piano och bra mellansnack. Han var rolig. Observera även Amos Lee, Bobby Long som vi gillar MYCKET!


Detta är inte Joshua Radin utan en långhårig pappa förra sommaren haha! Pappa tänkte spara ut håret, hästsvans?! Nej tror han klippte sig samma dag faktiskt!


NUTID! Park, sol och ja ja jaaa!


Solveig med sin stickning! Hon är mysig! :)


En Empire, länge sedan jag lade upp en "dagens"! Här på väg till Sara och Richard och på mig har jag äntligen min fransjacka (second hand i Oslo)!! Tänk om man kunde få se historien bakom alla dessa vintagekläder!!


Gjorde lax med apelsinsås här om dagen!! Åh vad roligt det är att experimentera i köket!! Och GOTT! ah, det var det!



Louise L. Hay skriver - Kärleken kan rikta sig åt vilket håll som helst. Jag kan känna kärlek för:
  • Själva livsprocessen
  • glädjen över att leva
  • det sköna jag ser
  • en annan person
  • kunskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar