söndag 17 april 2011

Fuck you I´m famous!

Efter denna jobbhelg är jag SJUKT trött (fick jobba ensam kväll igår då inte kortvakten kom och så upp 05.50 idag)!! I alla fall, vet ni vad jag precis gjorde?! Spillde ut hela soppjäveln på golvet, ni vet sådär klumpig man blir när man är trött!! Blev så ledsen så mina sambos agerade som myror på socker och började städa hej vilt efter mig medan jag stod och såg på chockad av vad som precis hände! Hela bänken och lådorna fylldes med denna ljuvliga soppa!

Annars då?! Ser fram emot de två kommande lediga helgerna, blir fest och sen fyller jag snart 25 år, (1a Maj) så då blir det bakning o kalas :)! Åker inte hem då utan helgen den 13-15 för då är det en liten festival/homecoming-party som jag ser fram emot i kommun plus att jag tänkte fira lite då med kalas för släkten på söndagen där :)! Det väntas fint väder veckorna framöver!!

Nu till något helt annat ;)! SUPRISE mamma, se bilden nedan så fortsätter jag skriva efter den...

Titeln är ANNORLUNDA


Jag och Lenny Kravitz har numera 2 piercingar i näsan!

En pärla och en ring, SNYGGT och annorlunda, för det där med annorlunda står mig nära hjärtat! Funderade på detta i Dubai! Varför Emmy vill du vara annorlunda? Inte se ut som alla andra. Och det slog mig:

Syns jag så uppmärksammas jag, uppmärksammas jag så finns jag, finns jag så kan jag förmedla mitt budskap, mitt budskap är kärlek!

Självklart handlar det inte bara om att vara annorlunda, jag trivs ju även med stilen och just det jag uttrycker, rock n´roll, helst år 89 ;)!

Och det slog mig även att samtidigt som det är kul att inspirera så är ju det värsta jag vet när någon härmar mig!? Går inte hand i hand riktigt men har alltid varit sådan sedan jag var liten och någon ritade av mina teckningar! Haha!
Ja men om alla skulle härma mig då skulle ju inte jag vara annorlunda! Det är ju det jag vill "att sticka ut"!



KOLLA! Schemat är utskrivet ;)!

Nu ska jag äta cashewnötter med chili som jag köpte i Dubai! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar