fredag 8 april 2011

Var var vi...

Marknaden var en upplevelse. Mycket kryddor och inhemska försäljare. Gulddelen av marknaden, wow, mycket pengar på den gatan alltså.
Vidare till Dubai mall. Men blev bara en butik ;)! Gick inte lös lika mycket som jag brukar men vi ska dit på lördag igen så då blir det en seriösare titt. Höjdpunkten på den dagen var den sista restaurangen då vi satt under ett liknande tält/tak med kuddar etc. Beställde in "mezze" som är småplock, och vet ni?! Vegetarisk mat finns det gott om i det här landet! Nästan mer sådant än allt annat.

Torsdagen och första dagen vid havet och egentligen första riktiga soldagen, med 2a ord, brännan är inget att skryta med MEN det var inte därför vi åkte hit :)!
Hemma till kvällen lagade vi middag och myste med tjejspel :)! Vidare till Cavalli, designerns klubb och uteställe. Men nej, jag kände inte igen Cavalli tidigare, men det var häftigt att se trots att jag inte tillhör den världen. Jag och Amanda tog en taxi hem tidigare hehe!

Nu har jag varit och simmat och kl är strax 12.00. Vi ska på Friday brunch, käka mat för 1000 spänn i 4 timmar! Chokladfontäner HEJ! Exklusivt och Dubai är känt för dessa bruncher så må ju testas!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar