tisdag 19 juli 2011

Bulle i ugnen!

Den här veckan 2 dagars jobb! Tisdag idag och jag åker mot Dalarna i natt med ett par fina "bypöjker"! Stina är hemma i byn så får även träffa henne innan jag drar mot Gotland! Sen så, kör vi nästa vecka EN SISTA OSLOVECKA!

Och jaaaa, jag har bokat Skogsröjet i augusti, ett sista ryck av sommaren!!

Helgen som var är vi nöjda med! Fredagsmys med lösgodis och John Travolta! Grease! Man bara njuter sig igenom filmen!!... En trevlig inflyttningsfest på lördagen som avslutades på De villes!

Söndagen mådde vi som vi förtjänade! Sara hade tagit soffan så på morgonen mutade jag kvar henne (svårmutad?! Nej) med scones och bullbak! Sadde kom lagom tills bullarna var färdiga, så tryckte vi bullar och såg på Notting hill!


Vår takterrass!! För lördagen bjöd på blå himmel och massa värme!


Balle och fördrink innan vi drog på inflyttningsfest hos Solveig och Nina G!


Jenni följe med mig och Sara på rockbar!! Jag är så glad för det!!



Oskar kom på inflyttningsfesten! Bland de första jag lärde känna här i Oslo!


Här har vi hon, Nina som nu alltså är sambo med Solveig :)! Två fina tillsammans, ja tack!


Söndagen och detta är alltså bulldegen! Jag har hackat i mjölkchokladbitar!!


Fullkornsbullar med choklad, och i Oslo finns inget pärlsocker, eller jo men det ser typ ut som strösocker!


Oj den här bilden hamnade här ja, en liten del till av inflyttningsfesten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar