fredag 15 juli 2011

change your mind! Du kan tjäna på det!!

Finns "upp och ner" med mycket! JAG KOM IN PÅ SKOLAN I GÄVLE!! :) Blir till att pendla första tiden för att tids nog hitta en fin lägenhet i Gävle! Ska trots allt bo där i några år framöver så tänker vara kräsen, tills jag hittar en fing lgh! Blir i Falun tills dess hos syrran :)!...
Vad som är ner är ju såklart alla avsked som redan har påbörjats! Sagt hej då till några kollegor på jobbet nu som gick på semester. Sorgligt men här tackar vi att facebook finns!... Kommer sakna min gamlingar, att sitta och se på dem, lyssna vad de pratar om och sjunga vem kan segla förutan vind med dem :)! De svarar med den norska versionen! Väldigt fin och talande text by the way!

Söta Josephine, kollega på jobbet som är från Filippinerna sa här om dagen: "När jag var liten så lekte jag med dockorna som hade blå/gröna ögon och ljust hår! NU JOBBAR JAG MED DOCKORNA!" Fin människa hon och frikostig med komplimangerna!

Veckan som så:


Koppen och Tess bjöd över oss på hembakt hallonpaj! :)




Ledig dag mitt i veckan, utnyttjade den till fullo med att först bjuda hem Sara på lunch, messmörs-såsen ;)


Sedan kom Nina och balkongfika för att avsluta kvällen med...


dipp, grönsaker och film!


Empire på väg ut för att fira antagningsbeskedet över en afterwork och ett glas vitt med kollegan Silvia!




Till kvällen, Sara och Richard en snabbis! Hoppade dock spelet hehe!


Om man inte kan bryta sin planering då kan livet bli... tråkigt!!! Jag ändrade mig just, sa att jag skulle vara i Oslo hela juli. Nu blev jag erbjuden att haka på mc-semester till Gotland!... Precis som alla förr cyklade där, mamma och pappa bland annat så kunde jag inte motstå!! SÅ, nästa vecka drar jag mig hemåt för att dra vidare mot Sthlm och möta upp Simon och sedan färjeläget!
Aldrig upplevt Gotland! Blir fin semester och vi hoppas på vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar