torsdag 28 juli 2011

Hur skapas något så ondskefullt?!

Vad som inte är ondskefullt är:

Idag hade jag ett telefonsamtal med en vän, Sara! Efter det gick jag med ett stort leende och det kändes i hela kroppen. Vet inte varför jag log egentligen men DU gör mig glad helt enkelt!

Semestern med polarn´Simon blev succé !! Gotland och tillbaka till medeltiden! Utsikt, god mat och fest! Hojåkande dagtid och rent ut sagt, "lycka". Fick lite tid hemma innan och haft det för jäkla bra! Bilder säger mer än 1000 ord.


Kollar upp det sista i garaget med far inför Gotland!


Vi hoppar lite framåt och igår fick jag ihop några fina brudar för att gå och käka på Ryes! 50/60 tals influenser och milkshakes stod på menyn ;)! Mina sista dygn i Oslo!




3 SAMBOS på Platous gate! Tack ni för en fin tid! Jag lovar, jag kommer och hälsar på ;)!


En efterlängtad milkshake även kallad "Elvis", jordnötssmör och banan-smak!


Hemma bjöd mamma på laxtallrik!


Hemgjord blåbärskräm. Så ska det vara och så ska även jag föda mina barn! Direkt från skogen :)


Boris är lika med kärlek!


Picknick men barndomsvännen Stina som även hon var hemma i byn (bor vanligtvis i Sthlm)... Precis som förr delade vi ett glasspaket på hälften :)


JULIA och Håkanssons (världens bästa fik)! Även hon en av mina barndomsvänner! (Och nu Sthlm:are, shit vad bra det blir att flytta till Gävle, nära till så många!!)


Pappa och farbror Christer fick sig en tur då jag tyckte det var på tiden att de tog ut sina hojar och gjorde mig sällskap en bit på vägen!


Mötte upp Simon och nu väntar färjan!


Gotland är vackert.


Gotländsk pappkaka (innehåller bland annat saffran och mandel) och äppelmust :)!


Jag, Simon och hans vän Gurre som har ett torp på Gotland!


En 2a vän "Pelle" som arbetar på en restaurangerna/utestället vi hängde på i 2 kvällar. Där vi även upplevde strömavbrottet som ägde rum på HELA Gotland. Åskan med blixt och regn utanför gjorde stämningen till en upplevelse! Det tändes ljust och allt var mystiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar