tisdag 12 juli 2011

Rester...

Rester är fan gott ibland, att värma på maten som saftat till sig över natten, eller att bara äta den kall, PAJ är något som är för jävla gott att äta kall :)!!

Men med rester var det inte mat jag tänkte på denna gång utan bilder! Har bloggat en del med vad jag haft för mig men inte lagt upp så mycket bilder! Här kommer lite "rester" från Bonjovi-konserten, bröllopet, Cinderella-konserten och Peace&Love festivalen!

Bon Jovi


En gång i tiden! Nu 49 år och jag kan fortfarande tänka mig gifta mig med honom! Eller just ja, vi är ju gifta!


På grund av omständigheter fick jag en biljett över och vem skulle få följa om inte E, som blev lycklig av erbjudandet!


Emma och nära staketet var vi, men utanför golden cirkle!


Lite regn men gjorde ingenting när man ändå var i himlen!








50 000 pers!

Bröllop Viktor och Camilla!


Vigseln!

I båt kom de senare till värdshuset flottaren där festen hölls!


Barndomskompisar!


Min dikt till Viktor!




Whats up! CINDERELLA in Oslo!







PEACE AND LOVE 2011


Kings of leon!


Förfest hos Malin mitt i stan på ballen!


Ahlgrens pommes !


Nina och Sofia!


The sounds!!


Frukost i husbilen!!


Utanför husbilen, hos A-K, där trivs år till år! :)


Volbeatlycka!


En av mina bästa vänner, Erik och jag var på Foreigner!


Brorsan var ju fan där också! miih!


Malin gjorde inbrott i en husbil där hennes vin hade blivit inlåst ;)! (Inte i vår husbil...)


Petra och Emelia tittade förbi!


E and E, sitting under a tree ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar