måndag 12 september 2011

Ännu en helg är över!
Fredagen: städade och drack lite vin och sedan traskade jag ensam bort till puben :) "Man är ju inte den som är den"! Ville se Sandviken (bandet Gin n´juice) och bekanta så var bara att ta sig i kragen! En lagom fredag för det var ju faktiskt lördagen som gällde! Frida och Sanna anlände, bjöd på middag innan Märta intog "oss". Så nu har man testat omtalade Heratbreak! (men hade ju tydligen varit där förut upptäckte ja när jag kom in, The sounds gjorde en spelning där föra några år sedan)...

Nu snart dags för Östhammar (1 timme utanför Gävle)! Märta ska komma och hämta mig sedan hämtar vi upp en annan klasskompis och kör på tacos/kladdakaka ikväll, och plugg...


Här har vi lite av mitt kök!


Vardagsrummet!


1, 2 ,3! klick!




En av anledningarna att jag är anti Iphone ;)

"både och" som med allt annat här i livet! Upp och ner, positivt och negativ! Antingen eller! Bla bla bla! BALANS

1 kommentar:

  1. "Idag är konflikter mellan elefant och människa vanliga både i Afrika och Asien. På många håll försöker människan lösa detta genom att begränsa elefanternas livsutrymme och genomföra förflyttningar av djuren vilket är på väg att ändra elefantens beteende som art och göra den mer aggressiv och farlig för både andra djur och för människor."

    Dom är visst lite farliga också..

    SvaraRadera