fredag 2 september 2011

Nästa gång ska jag försöka lägga upp lite bilder på mitt hem :)! JAG TRIVS otroligt bra i Gävle, i min lägenhet, läget - Nära stan men det bästa är HAVET! Mina promenader ger mig mer än motion!...

Veckan som så, fikat på stan med falutjejen Jennie Norman (som även hon pluggar här)... Storhandling , brödbak och plugg. Den s k finsittningen på onsdagen. Jag och Märta, min nyfunna vän var laddade MEN nu i efterhand han vi hellre gått på eftersläppet eftersom vi tillsammans hade mycket trevligare (rockigare) hemma. Vi kände oss lite malplacerade då vi inte fattade mycket av prisutdelningen osv eftersom vi inte så flitigt deltagit i den övriga nollningen ;)! Men men, med Märta på pakethållaren kom vi i a f i säng i 02.30 tiden!

Imorgon blir det rock n´roll i Falun! STINA kanske även hakar vilket känns i hjärtat :)!


FINsittning vare ja!


Vätskepaus!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar