måndag 26 september 2011

Läskigt att något kan vända så snabbt. Att man kan bli så opepp på ”livet”. Förstå mig rätt för det är hårda ord MEN ta dem inte ordagrant! Men ibland känner man sig orkeslös och allt liksom meningslöst. Någon som känner igen den hormonella ångesten? Eller är det sömnbristen efter helgen? Alkoholen som tar ut sin rätt? Finns kanske många faktorer... Men jag har tur, oftast är det bra redan nästa dag! Så jag ser fram emot morgondagen!

Mitt sovrum är fullt av nyckelpigor!

Stockholm och helgen var otroligt bra! Även om den bara varade fred-sönd så kändes den mycket längre. Innehållsrik! Haha, kul att upptäcka alla blåmärken så här i efterhand, vad, när hur?! Är det ett tecken på att man haft kul?! :S



KOLLA, vilken tur man kan ha, drar för att handla på ICA så hittar man fakukisen Frasse bland hyllorna! Som mer än gärna ger bort en goddiebag! Humöret höjdes genast! Presenter tycker vi om!


Mmm tonfiskbullar!


Stockholm och vi började med Groban in Globen!


Grattis vi är 25 och 29 år, jayy...!


Sanna drog hem och jag mötte upp Stina sen hem till henne och Tom och förberedde oss för pajafton!


Tjejfest med paj!


Mm, Stina hade gjort en veg med saffranscremefraiche i !


Söndag och hårvård innan vi sedan köpte dit mat, tände ljus och delade på en flaska vin!


Sedan intog vi Harry B där Danger Dangers sångare spelade!


"Sandviken" Walle och Simon och det var även med dem jag åkte tillbaka till Gävle igen! En lyckad helg hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar