torsdag 8 september 2011

Man börjar bli blek. Bara att följa med årstiderna, vara vid dess sida...

Förra helgen hägrade Falun och Stina kom och segrade :)! Vi hade lite förfest hos Frida sedan "Granny goes street" och avslutning på puben Pitchers!

Veckan och mitt liv innehåller mest plugg. Sitter med fyrkantiga ögon och har inget att komma med, är inne i en känsloperiod och den här gången är orsaken oviss! Hösten?! Jag har närmare än vanligt till tårar, till konstiga saker som inte alls är så ledsamma! Eller lite, en film med bröllop var droppen!

If that was the right thing to do! you should feel ok right now... How does it feel?



Fina Frida som snart gör lördagskvällen med mig i Gävle ;)!


Stina!


Släkten sviker aldrig ;)


Pitchers


Jag bakar, då blir jag glad (så länge jag inte misslyckas)!... BRÖD! (Stackarns mina barn haha, dom kommer att tigga hos andra om att få vitt rostat bröd med köpt sylt och kräm och snabbmakaroner med mamma scans köttbullar) Men jo, trots att jag är vegetarian så kommer de få köttbullar ;) dock hemgjorda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar