fredag 11 februari 2011

Ännu en helg på ingång! Rasmus Sörbom har tipsat mig om Buckcherry och ja, riktigt bra, jag är ju en "balladare" så vill ni ha exempel på dem lyssna på (acoustic version) sorry. Men deras andra låtar är ju även bra! :)
Helg vare ja, min jobbhelg så blir lugnt! Kanske träffa Sara, Richard, Solveig? Jag tar allt som det kommer :)!... Nästa vecka alla hjärtans dag på måndag! Jag är ledig så ska ordna kärleksmys för mig och Jenni sen ska vi se på Valentines day. En sak jag inte berättat, Emelie flyttar nu på söndag, och in kommer Sanna 6e mars :)! Emelie drar ut och reser!

Massa mer snö! Buh! Ja ja, det är ju bara februari så! Men det får mig att längta ännu mer till April och Dubai!




Var ledig i onsdags! Sol och tog mig en sväng på stan i mina nya glajjor! Med rött läppstift sker "något mer"! Och det vill jag...


Kvällen kom och semlor stod på schemat!


Vilka mjukisar va?!


BRA!!


Film med varsin semla, "Black swan" som var hyfsat bra!

Swedish Rally! Heja min kusin Jennie-Lee!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar