måndag 14 februari 2011

Sitter här och gråter, efter ett Sons of anarchy-avsnitt som var gripande, vet ni hur BRA det är!? Bland det bästa jag sett! Och jag blir så "hoj åk sugen"!!! Ljudet av en HD, gasch! slår mycket!!

Måndag 14 feb och alla hjärtans dag! Jag har haft jobbhelg så var ledig denna fina dag :)! Ordnade kärleksmys för min kära sambo Jenni (Emelie har flyttat så nu är vi ensamma tills Sanna flyttar in 6e Mars)... Lagade middag med efterätt, tände ljus och hade skrivit en dikt till henne :)!... Har hört mig för en del om just denna dag, många säger Hmm, den är väl inge speciell. Kunde lika gärna vara utan. Suck, tänk efter! Allt blir vad vi gör det till. Tänk om vi skulle ta bort alla sådana här "speciella" dagar, ja här får ni era vanliga tråkiga dagar! Det är väl kul att det sker något utöver det vanliga! Och en del behöver faktiskt bli påminda om att visa uppskattning till sina nära och även en del behöver få höra att de är älskade. Sluta vara så bittra!!

Fick ett roligt sms idag, av Paulina som jag jobbade med i Flekkefjord! Hon kommer till Oslo imorgon så vi ska dricka te hos mig innan hon flyger tillbaka till Bergen där hon jobbar nu. Kul!


Matlagning på g!


Linsgratäng, sötpotatis i ugn, cous cous sallad, guacamole med rödlök och en vitlökssås! Jag kanske sagt det förut men till er som inte vet, jag älskar sås!!


Kärleksmys!


Ni ser ju på henne hur härlig hon är!


Desserten!

2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt ni ser ut att ha det!!
    :)

    SvaraRadera
  2. Kommer du ihåg när vi firade allahjärtansdag på la cantina =) vi och alla par!

    SvaraRadera