onsdag 23 februari 2011

Kakdeg? nej det var dessvärre snö!

Imorgon, torsdag efter jobbet åker jag hem till Sverige, Dalarna, Vansbro, Uppsälje för att göra två flugor på smällen. Eller DET ska jag göra i Borlänge på lördag, då Malin (dekoratörskompis som numera jobbar på H&M) har arrangerat en fest med just det namnet och sedan kör vi på Hela huset gungar! Cool, aldrig testat det, eller har jag ;)!?...

Jaha snö fortfarande men efter sportlovet vänder det. Ganska mycket snö i Oslo! När jag går hem från jobbet så pulsar man i detta och det har ju blivit ganska skitig snö eftersom vägen då trafiken gör det sån. Och vet ni?! Haha, jag blir så jäkla sugen på kakdeg för denna lortiga snö påminner mig om en kakdeg som mamma gjort några gånger. Så det är ganska jobbigt att gå hem ;)!


In Vegas 2010! Sådana där drinkar ska vi gör i sommar hos oss på Platous gate ;)!

1 kommentar: