lördag 19 februari 2011

Musik kan vara så gripande bra att jag får ont i bröstet. Vänster sida, lite högre upp! Ja det gör ju som ont, hugger till. Känslan kan likna den du får när du blir skrämd. Återkommer med vissa människor i min omgivning (som jag tycker så otroligt mycket om och när jag inser det) eller när jag blir jätteglad!! Lyckorus, känslorus, mamma tror det har med adrenalinet att göra. Konstigt men sant! Någon som känner igen detta?! Eller är jag unik med att ha kontakt med mitt hjärta?! :)



Ledig helg, somnade i soffan igår efter en film och Skavlan! Det var länge sedan jag somnade i soffan, gör oftast det hemma i Uppsälje, tycker det är mysigt.

Ikväll har jag & Jenni bjudit hem folk sen blir det ut på stan, kanske ska testa ett nytt uteställe?! Mono! Ja vi får se vart kvällen/natten tar oss! Kanske blir ett inlägg med bilder imorgon! Trevlig helg ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar