tisdag 1 februari 2011

En trött!

Pissed off! (Nej E, det är inte på dig ;))... Humöret ni vet! Inte alltid på topp! Inget gick min väg idag bara!...

Men imorgon ska jag och mina sambos gå en shoppingrunda så då blir jag säkert på bättre humör ;)!

Jag fick höra att dom gör reklam hemma i Sv för att man INTE ska stänga av tv:n med stand by knappen, DET har jag fått inpräntat sen jag var liten och jaaa, bra reklam!!! Ur med alla laddare osv osv som står och drar ström!... Och datorn! Fan, är du inte där av med den! Tänk längre än näsan räcker :)! Typ sånt här kan jag gå och irritera mig över, människans låga "tänka längre"! Även när jag ser mina äldre som kämpar, alltså inte irriterad på dem utan mer att, åh, ja, "Livet" men ja, det är ett fint jobb jag har.

Jag var i Karlstad i helgen! Hurtig hade födelsedagsfest så fredag till söndag: Värmland! Och varmt var det, vårsol hela helgen :) och sken gjorde även jag, fick både munk o semla haha! Och en rolig födelsedagsfest med konsert efteråt!


Söndagens fika innan bussen tog mig tillbaka till Oslot ;)!


GE MIG! Shit jag mår dåligt av att jag aldrig kommer få träffa han "på riktigt"! Serien Sons of anarchy är bland det bästa jag sett! Fick 2a och 3e säsongen av Hurtig till mitt hjärtas glädje!


Vi har fin utsikt här hemma :) Nog för att de bygger om men ändå :)! Eller hur?


Fortsätter man följa den där vägen kommer man på Karl Johan efter 7 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar