söndag 1 maj 2011

25

En lycklig 25 åring. Ja det var man :)! Helgen har varit otroligt lyckad. Bilderna säger allt!


Parkhäng hela lördagen/valborg!


Ah, varmt bikinimode ON!


Engångsgrillar och kylväska med dryck!



Mohitomannen! Är i Oslos parker över helgerna (och i Sv på vardagarna)! Han har nog en fin fickpeng!!


Efter parkhänget drog vi hem till Tess och koppen!


Emma och Evelina


Sara!


Här har vi dom, Koppen och Tess!


Sedan drog vi på De villes! Emmas första utekväll i Oslot!!


Vårt motto just nu "börja vänja sig"! (inför Sweden rock!)


1 MAJ VÄLKOMMEN TILL VÅR BYGD IGEN brukar min farmor sjunga för mig :)! Dagen med stort D! Fick vackra blommor!!


Kalasbjudning!! Jag bakade kakor med jordnötssmör i, och kakor med chokladkräm mellan, och så kringlor!! fett gott ;)!






Sen drog jag och koppen hem till Sara och Richard och gjorde vad?






Tatuerade flickor men vet ni?! Jag börjar snart bli "klar". Det får inte bli för mycket, då tycker jag det blir rörigt och man tappar fokus på dem man har. Har på min lista i huvudet, 3 st kvar. 1 är bokad och görs i Juni! Sen kan givetvis saker ske, man och barn kan ju ge inspiration till fler. Vi får se vad livet för med sig!

Sov dags! Tack alla som förgyllt min födelsedag!

2 kommentarer:

  1. Snooty vad bränd jag var! När vi sitter på trappen minns jag into. Ens ;) men grym dag o kväll!! Rock n roll / Sara

    SvaraRadera
  2. Fiiin gumman =)
    Och true words!
    Du äger ditt liv... ;P

    Skönt att snakkes, ses snart!!
    //Myrkram

    SvaraRadera