söndag 27 juni 2010

brutalt ärlig

Precis ätit en lyxfrukost :)! färskt bröd, ost, sallad, ägg, messmör, äppeljuice (brukar vara rätt kräsen när det gäller juice men denna ekologiska var god och smakade "hempressat", vilket är vad jag är ute efter)...

Midsommarhelgen bjöd på fint väder, det mesta regnet kom nattetid! Det bjöds på knytisbuffé hos Shelly. Stången kläddes och dansen fanns med. Därefter drog syrran med mig till Sundens loge. Styrdans och riktigt mysigt!... Midsommardagen blev "Frida och Emmy-kväll" :)! Vin på ballen sedan for vi mot Hoffmaestro i Bjurs! Grymt!

Läste precis en intervju med Twilight tjejen Kristen Stewart (Bella). Det kommer på tal om vampyrers sexuella dragningskraft. Vad jag vill komma till är att det finns faktiskt en del vampyrer runt i kring oss. För jag vet inte om ni håller med mig (kommentera gärna) men personligen så finns det någon som jag är så "barnsligt förtjust i" (för att låna Johans uttryck). Och jag är inte tyst med det heller, för tyst har jag svårt att vara. Men tänk, vissa kan ha den här dragningskraften!! man bara är så svag helt enkelt, charmad och får stora ögon fulla av lust haha. Vet inte om han läser min blogg, om han gör det så vet han precis att det är honom jag talar om. Som jag sa, det är ingen hemlighet för jag är alltid lika pigg på att erkänna det. Speciellt när flaskan varit framme haha, (ja det är ju då sanningen brukar träda fram). Det är ju en fin komplimang så att jag skriver det här, "sket man väl" :)! Nu ska jag gå till jobbet, sedan hem och laga soppa, jag älskar soppa!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar