söndag 6 juni 2010

You look like a ball of sadness

Då har jag slagit mig ner i soffan efter en helg full av falukalas. Även jobbat hela helgen och nyss kom vi hem efter att ha varit ute och käkat, tonfiskrulle. Ojjjjj vad trött jag är, farligt att sätta sig! Nu blir det packning och duschning sedan tidig säng för imorgon blir jag upphämtad kl 05.30 och Sölvesborg SWEDEN ROCK FESTIVAL nästa :)

Falu kalaset hade ett öltält i år vilket de inte haft på några år. Jag var dock inte där men kul och bra det fanns som alternativ för äldre. Skulle bli trångt annars på Faluns uteställen och det var det ändå förresten. Vad som även är en fördel med ett öltält är att polis osv kan ha koll på "ungarna" på stan. Tillbaka till det trånga. Rådis var fullproppat och bjöd på riktigt bra musik på fredagen. Erik R har varit här och vi har härjat hela helgen. Följde med honom på Kåren (studenternas uteställe) på lördagen och det var helt ok.
Det är kul när det händer lite i stan. Karuseller och marknadsstånd, mysigt! Munkar ;) och sist men inte minst, Rix fm festivalen! Eric Saade, så snygg! Bra på scen, röst och dans UTSTRÅLNING!

Nej nu ska jag fortsätta med planering och packning medan huvudet fortfarande hänger med...

Rock n´roll! Vi hörs ;)



Detta hittade vi på Ica Maxi här i Falun :) DE HAR KOMMIT!

En Emmy

Kvällens låt
Cinderella - shelter me

1 kommentar: