onsdag 16 juni 2010

Överraskning!

Rådis i måndags var trevligt, men maten sådär.
Tisdagen, fortfarande lite svid i ögonen men tog en tripp till kupolen och sedan hem och lagade lax. Hade ju rätt mycket av en "matblogg"" förut med egna recept & så. Tycker ju om både mat och lagningen... Senare besök av Catrin & Alicia, fika på gården blev det :)!
Kväll ägnades åt en löprunda, man mår så bra efter ett pass, jag somnade gott men har sovit oroligt sedan jag kom hem, drömmer så mycket. Hur som helst, NU onsdag och jag ligger i soffan i väntan på att Sanna ska komma (hon har varit hemma hos mam & pap i några dagar)
Jag ska dra på kalas till Malin Bodin som fyller år :) Lite fest och sedan får vi se vart vi drar vidare, jobb väntar även under morgondagen.
MEN höll på att glömma! idag överraskade Lars Österby mig och kom in på Carlings! Har var tydligen i stan på jobb! Har inte träffat "brorsan" sedan vi kom hem!! Blev tårögd av glädje, vi lunchade på Åhlens (grym vegbuffé)!


Min lax i ugn, kall äggsås med vitlök fetaost & curry. Jalapenjo-sallad med keso, morötter, soltorkade tomater & solrosfrön. Sedan mathavre (alternativ till pasta o ris)


Catrin & Alicia


En Emmy och en Axl Rose (så minns vi honom, se t-shirten ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar