torsdag 3 juni 2010

En näsa full av snor



Måndagen fick jag hoppa in och jobba och gick därifrån med halsont! Trodde det berodde på sömnbrist men på tisdagen var förkylningen ett faktum. Men ledig och solen och jag hade en dejt så lunchlåda packades och sedan drog vi till kålgårn´! Fick med mig Erkz! :)... Onsdagen fortsatte i samma anda! Kålgårn´ men nu med Malin P och Nina G :)! Så mysiga dagar! Lösgodis och bullar! Sedan blev det spontan grillkväll hos Simon på järnet! Rappling har dykt upp i stan igen för "utspark/skolavsutning" så vi drog dit ett gäng. FANTASTISK kväll och jag mös och tog in varenda minut! Gitarr, sång och härliga människor!

Torsdag och Falukalaset har startat! Jobbar torsd-söndag men bara kul med alla människor nu! Lunchdate med Johanna idag, langos på en bänk i solen! Fett och gott ;)!

Nu kör vi Rix fm festvalen imorgon och öltält, ett flott sådant! Men laddar ju även inför Sweden rock, måndag morgon kl 6 åker vi men ska försöka pilla ihop ett blogginlägg på söndag och berätta mer om helgen som kommer. Ikväll är det i alla fall crusing i stan men jag och sanna har munkat klart på stan ;) och tidig säng för sömn behövs nu! Shit det är hårda dagar man har framför sig! Rock n´Roll! Men ibland funderar jag på om jag babblar för mycket, haha! Ja ja over and out!

Dagens låt :) kolla youtube för TYVÄRR finns den ej på spotify! Enjoy!
Colin Hay - waiting for my real life to begin

ska försöka fixa upp lite fint "gitarr-lir" från igår också men ni får nöja er med bilder så länge :)


Mys!

Simon ochErkz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar