söndag 20 juni 2010

This is it!

"Sista dagen av fin-väder för denna vecka" DET fick jag äta upp! Helgens väder har ju varit helt okej. Det resulterade i att lördagen då jag skulle ligga hemma och mysa i soffan med film blev en fruktansvärt lyckad partykväll med brudarna! Frida firade sin semester genom att bjuda på mojitos och rosé! Fem tjejer rockade loss efter att ha pimplat och ätit jordgubbar, melon och lite snacks :)! Vi styrde kosan mot Åh och dansen fortsatte där! Mycket kul och händelserik kväll faktiskt :S :( :) :D ;) :O!
Nu sitter jag och ser på "This is it", M.J var otrolig! Packar lite inför hemresan imorgon, dock inte mycket eftersom jag inte kan få med mig allt tillbaka eftersom det blir en ryggsäck och mc:n som tar mig tillbaka till stan igen efter en liten semstertripp "hämma". Frukostdate med mamma imorgon bitti sedan planeras träff med Sofia Lissjanis, Maria P och Emma Björk <3! Lite secondhand planer, och ska även testa nya fiket i lokstallet! Försöka pilla ihop en korvgrillning men får se hur planering går :)! Släktbesök?! Ja jag vill hinna med SÅ mycket, får se, man vill ju samtidigt inte stressa omkring! Mina löprundor med Boris i skogen är en prioritering :) Ska man ta första doppet i glatjärn tro?! Ja som ni ser, fullt upp när man väl kommer hem :S!
Jag och Sofia ska sova i husbilen imorgon! hihi! Och vi får fint väder! T o m midsommar ser ut att bli bra!! Här ska solas! hawaiibrännan ska göra sig påmind ;)!




BRUDAR!


Mumsig hos Frida :) ALLTID!


Catrin Lotta och Tallin på banken, vegetarisk pasta blev det!


En Emmy!

1 kommentar:

  1. du e så fin!
    jag saknar dig!
    tack o lov så ses vi snart! :D
    PUSS*

    SvaraRadera