måndag 14 juni 2010



Hemma igen efter 6 dagar i Sölvesborg! Och först vill jag bara säga att vad fint Sv är :)!...
Till det bästa - festivalen!! Jag är så otroligt full av energi och glädje. Det var sååå kul! Träffade på så mycket människor, druckit gott, ätit gott och musiken, wow! grymt! Vädret var inte det bästa, vi hade allt ifrån, sol, regn och storm. Väldigt ostabilt! Men vad gjorde det när man var "in heaven". Faktiskt så kändes det så lite :)... Likasinnade människor och alla där av samma anledning... Cinderdella var de bästa, och Aerosmith! Trots att jag ser att de fått dålig kritik, jag håller INTE med. Guns, ja jag vill minnas Axl som förr! Han har blivit gammal och nej det saknades en hel del... Men nu har man sett honom ;) Rölstmässigt helt okej!

Nu ikväll väntar "måndagsklubben! på Rådis men blir dock bara mat för mig med brudarna! 50 kr för buffén! Blir till att hålla sig till lite nyttig föda. Veckan blev hård då festivaler har tendens till skräpmat. Men gott var det :) Så ska livet vara "gott" och det är det!

Veckan är fullspäckad med tvättning, Borlänge, personalmöte, Berglundbesök och jobb. Men nästa måndag planerar jag hemfärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar