måndag 16 maj 2011

En svensk helg!


Med Östen och WASP i bilen hem slår det aldrig fel!


Årets första "runt Glatjärn"! Mmm!!


Min fina kusin Ailie, tur hade jag och fick en date på hennes lunchrast!


Äppelbo 2 dagars! Min vän erik!


Bra ordnat Danne och Robin (m fl)


Erikar :)!!!


Utomhusscen


Inomhusscen


Bus och om jag tycker om er!!!!!


Suprise, En Emma dök upp till min stora glädje! :)


Fint syskonpar!!


In spite!


En av mina 25 års presenter, Sannas cheescake! TACK!




Grissläpp!

Två grisar skulle släppas ut?...




Här var dom ja...


Mamma blir inte för goda vänner, i september slaktas de... ;)


Söndagsmiddag och farmor och farfar!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder från en underbar liten festival :-) Kram H Nises

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder vännen min!

    Det var en trevlig helg på många vis!

    Kram och hoppas vi ses snart igen! <3

    Kram från Helena E

    SvaraRadera