onsdag 11 maj 2011

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead!



Imorgon/torsdag och Dalarna till kvällen. Ser så mycket fram emot att komma hem denna gång. Inte varit hemma sedan Dubai!...

"Det senaste"
Emelie kom hem från Afrika och fick sommarjobb på H&M här i Oslo igen under 6 veckor. SÅ nu bor vi fyra brudar på Platous gate ;)! Vilket härj! Vi börjar nästa v med E:s födelsedag och 17e Maj!! Ska bli coolt att uppleva deras nationaldag som är årets höjdpunkt för de norska. I Sv hissar vi flaggan hehe.

På fredag (om vädret tillåter) tar jag och pappa hojen till Malung och dags för nytt skinnställ. Till kvällen/eftermiddagen Äppelbo, där det blir fest i 2 dagar med lokala band! Danne och Robins fest!

Söndag och jag tar bilen tillbaka till Oslo. Med mig tar jag Hampus, Emmas lillebror. Anledningen att jag tar bilen är att jag ska hem om typ 2 v igen och då första semester veckan!! Den innebär Falu kalaset och Sweden rock! ;)

En låt som satt sig just nu - Adele - Someone like you!

2 kommentarer:

  1. wooop woop för sweden rock! efter den ska jag ha lägesrapport! en noggrann sådan ;) puss min älskade

    SvaraRadera