onsdag 4 maj 2011

Ett sjätte sinne

Precis hemkommen från bergen! Löprunda och utsikt i ett. Tack!

Tidigare idag skypade jag med Oskar Magnusson, (barndomskompis) som pluggar sista terminen i ett ställe utanför Nashville, USA! Så himla kul att få en släng av the states! Fan, dollarn är väldigt låg nu och man skulle nästan ha växlat till sig lite. För jag ska ju dit på min MC-semester, en dag... en dag...!

Onsdag och ledig! Dagen har tillbringats på stan med Sara och hennes vännina. Ett café och en vända i lite butiker.

Vet ni vad man skulle bli bättre på. Vi har ju tillgång till våra sinnen. Glöm dem inte! SMAK. HÖRSEL. LUKT. SYN. KÄNSEL (finns även flera). Njut av maten, lyssna till musiken, se dig omkring och känn på varandra.


Empire! Nya hängslen!


En Sara!

Läser lite böcker! De innehåller mycket rehab/livscoaching osv! De är bra för mig i mitt framtida yrke känner jag när jag läser dem, mycket fint och bra tips! (Skulle kunna rekommendera dem till många).
I många fall så ska man gå till sig själv, barndomen och orsaker till att saker är som de är. Vad som slog mig idag när jag läste är att jag haft en fantastisk barndom med underbara föräldrar. NI ÄR FANTASTISKA! Finns alltid där och ser storheten i oss. REN kärlek rent ut sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar