söndag 22 maj 2011

Otroligt att man kan ägna så mycket tankar på något/någon/den/det/vi/oss/du/mig/dig/då/sen!

Dekoratörer i Oslo! Jag har haft en fin helg! Myran och Malin kom fredag eftermiddag. Vi kastade oss på en sightseeing och avslutade med tacos hos Bettan (som redan bor här).


Nere vid Akker brygge kramas vi!


Vidare till Frogner parken! Statyer och de allra flesta föreställer människor i olika åldrar och stadier av livet.




Nyheter men jag tror de även finns i Sv ;)!
Båda goda med den röda godast, "cheescake"!


Tacokväll hos Betts!


SNYGG ring Myran!


Second hand i Oslo är som jag sagt tdigare, bra!! Och ligger fint på gatan, mysigt!


Lördag och utgång på diverse krogar!




Men efter ett spring runt på olika ställen så avslutade jag och Malin med ett säkert kort De villes! OCH en jävla bra kväll där, dansgolvet gick hett och bra låt på låt på låt. "Vi går om nästa inte är bra" Men det var den.. vi blev kvar till 3-4a!

TACK för en helg med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar